7 Mart 2011 Pazartesi

ÇILBIR


Bloglara giremediğimiz , zoraki engellendiğimiz bu günlerde
girebilenler yazmışlar ama okuyucu az tabiiki.Sitemize girebildiğimiz
sürece yazmalıyız diye düşünüyorum.
Umudumuzu kaybetmeyelim, emeklerimizin bize döneceğine inanıyorum.

Annemden öğrendiğim pratik ve de enfes bir lezzet....Yemek olmadığında
kurtarıcım olur kendileri...
su geniş bir tencerede kaynatılır, içine tuz ve 12 damla sirke damlatılır, Ateş kısılır,
yumurta yavaşça suya kırılır.Çok pişmesi istenirse kapağı kapanıp kaynatılır.
ben sarısını sulu sevdiğimden çok pişirmiyorum, beyazı pişince sarımsaklı yoğurdun üzerine alıyorum, yağda yakılmış pulbiber ve toz biber yakıp gezdiriyorum.
Afiyet Olsun...

3 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

hilalcim ellerine sağlık biz ailecek çok severiz en kısa zamanda yapayım epeydir yapmamıştım yalnız şu sirke olayını merak ettim nasıl bir etkisi var bana bir yazarmısın
öpüyorum sevgiler canım

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım benim konuların az altında şu kelime doğrulamayı kaldırmak için link var bir bakıverde kaldır bunu yorum yazmak isteyenide bıktırıyor bunlar.

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

tamamdır Haticecim,kelime doğrulamayı kaldırdım.teşekkürler.
sirkeyi yumurtanın beyazı fazla dağılmasın diye ekliyoruz.bende öptüm, sevgilerimle:)