31 Mart 2009 Salı

Acıbadem tadında fındıklı bisküvi

Hep sağlık dedik, birazda sağlıklı beslenelim ,
Yemeden sağlık olmaz dimi ama.....


FINDIKLI BİSKÜVİ :

1 yumurtanın akı
1 çimdik tuz
1 çay bardağı toz şeker
3 çay bardağı rondoda çekilmiş fındık
1 tatlı kaşığı toz zencefil
üzeri için damla çikolata

YAPILIŞI:
yumurta akı ile bir çimdik tuz 10 dk mikserle kar halini alıncaya dek çırpılır.
diğer malzemeler eklenir kaşıkla karıştırılır.yağlı kağıt serilmiş tepsiye 1'er kaşık konur.
benim yağlı kağıtım yoktu, minik kek kağıtlarına koydum..damla çikolata ile süslenir.175 derecede 10 dakika hafif sararıncaya dek pişirilir.

Orjinal tarif Sevil arkadaşımın bloğunda:
http://sevilaltunel.blogspot.com/search/label/findikli%20biscotti


pişerken mis gibi kokuyor, sıcakken yumuşak ama soğuyunca sertleşiyor.ben çok sevdim bu tadı, hele kahveyle muhteşem gidiyor.hemde un ve yağ olmadığı için çook sağlıklı....

2 yorum:

şirinem dedi ki...

çok güzel görünüyorlar kokusu burnuma kadar geldi ellerine sağlık

aktifmutfak dedi ki...

ben de bunları çok severimmmmm..ellerine sağlık.sevgiler