8 Kasım 2009 Pazar

FIRINDA KARNIBAHAR ve HAVUÇ KIZARTMASI

Kızartma ağır olduğu için ve de mideme dokunduğu için bu kez fırında denemek istedim, daha önce başamel soslu denemiştim, ama bu şekilde daha güzel oldu, hemde çok hafifti . Tavsiye ederim...


Karnıbaharı önce dallarına ayırıp haşladım.Haşlarken suyun içine limon sıkıyorum , hem bembeyaz kalıyor hemde fazla kokmuyor.havuçlarıda kazıyıp karnıbaharla birlikte haşladım,sonra doğradım.
sonra 3 yumurtayı 1 kaşık un ve tuzla çırptım.bu sosa batırdığım sebzeleri galete ununa batırıp yağlı kağıt serdiğim tepsiye dizdim.Fırında 200 derecede kızarana kadar pişti.üzerine sarımsaklı yoğurtla nefis olur, ama ben kokudan dolayı sade yoğurtla servis yaptım.yağda kızarmış kadar çıtır değildi ama hafifti yedikçe yiyesi geliyor insanın, sağlığını düşünenler denesin:)

4 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Hımm eminim güzel olmuştur hem hafif ....
Ellerine sağlık canım..

Mutlu pazarlar...

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım hep kızartıyordum yada mücver şeklinde yapıyordum bunu mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

ben marmaristen sema devrim
bayıldım ellerinize sağlık şimdi malzeme almaya gidiyorum
harika tarif teşekkürler..!!

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba ..Karnabahara bayılırım.Hımm güzel düzel duruyor.Ellerine sağlık.Sevgiler..