8 Mart 2010 Pazartesi

Gür ve Bakımlı Saçlar için...


Bir arkadaşımdan yeni öğrendiğim saç bakım maskesini sizlerle de paylaşmak istedim.
Oldukça kolay ve masrafsız.
1 paket yaş mayayı 1 su bardağından 1 parmak eksik ılık suyla ezip saçınıza uygulayın, her yeri ıslansın, sonra streç filmle sarın, üzerine de bir havlu sarıp 45 dakika bekleyin.Ben streçle sarmayı beceremedim, buzdolabı poşetinin kenarını yırtıp geçirdim daha rahat oldu.45 dakika sonra yıkayın.3 gün tekrarlayın. bitince 20 gün sonra takrar yapılacak 3 gün.
tek dezavantajı mayanın ekşi kokusu , dayanabilene sorun yok.
Bence boyaların kokusundan daha iyi.
Sonuç: 3 gündür uyguladım.Benim saçım çok ince telli ve seyrektir.Daha dolgun görünüm aldı ve parladı.Şimdi 20 gün beklicem tekrarlamak için.Daha önce bir sürü bakım denemiş olduğum için, bitkisel yağlı falan , bu kolay geldi.Birde her yıkadığım da bir avuç dökülen saçım , hiç dökülmedi 3 gündür.
Son gün kalan erimiş mayayı yüzüme de uyguladım, göz çevresi hariç, 15 dak. sonra yıkadım, Cildim de çok güzel oldu.Denemesi bedava , tavsiye ederim...

Hiç yorum yok: