18 Mart 2010 Perşembe

Kuru Meyveli Top Kek




Malzemeler,
4 adet yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı süt
1 çay bardağı sıvıyağ
2 su bardağı un
Yarım su bardağı kuru meyve(baharatçılarda var)
1 paket kabartma tozuResim Ekle
1 paket vanilya
Yapılışı:
Çırpma kabına toz şeker ve yumurtayı alın.
Yumurta köpürene kadar mikserle çırpın.
Süt ve yağı ekleyip çırpmaya devam edin.
Un, kabartma tozu, vanilya, kuru üzümü karışıma ekleyin.
Tüm malzemeler özleşene kadar kaşıkla karıştırın.
Kek karışımını top kek kalıplarına 1 parmak boşluk kalacak ölçüde pay edin.
Bazılarının üzerini çikolata damlacıklarıyla süsledim ve p.şekeri serptim.
Önceden ısıtılmış 175 derece fırında yaklaşık 25-30 dakika pişirin.
Afiyet olsun

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

merhaba canım. ellerine sağlık.
bende yapıyorum zaman zaman. bu şekilde yapınca tutmama ihtimali hiç yok çok nefis oluyor.
harika görünüyorlar,yapayım da yesin benim oğluşlar:)) kilo alıyorum diye epeydir tatlı birşeyler yapmıyordum:)))

Bengü dedi ki...

Merhaba Hilalciğim, çok memnun oldum seninle tanıştığıma, sendede harika tarifler var. Denemek için sabırsızlanıyorum. Evet benim bloğumda Nazan abladan aldığım ve denediğim tarifler var. Görüşmek üzere. Sevgiyle kal.