23 Eylül 2010 Perşembe

MAKARNA SALATASI


Herkesin bilip yaptığı bir salata ama ben bu şekilde ilk kez yaptım.Yani mantı makarnasından:) daha önce küçük kesme veya düdük makarnadan yapardım, evde hiçbiri kalmamış tek kalan mantı makarna vardı ondan deniyim dedim.

1 paket makarna

1 su bard. yoğurt

2-3 yem. kaşığı mayonez

kornişon salata turşusu

1 kavanoz garnitür

makarna tuzlu suda haşlanıp süzülür.Soğuyunca , turşu doğranır, garnitür süzülür, yoğurt ve mayonez katıp karıştırılır.Buzdolabında 1-2 saat dinlenirse daha güzel oluyor, yazın sıcak günlerinde soğuk soğuk güzel gidiyor.Bu şekilde çok beğenildi , istenirse sarımsak eklenebilir.Varsa mısır da eklenirse güzel olur.




2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık çok severimçok.
öpüyorum kendine iyi bak

yemekbiraşk dedi ki...

hele çocukların vazgeçemeyeceği bir lezzet ellerine sağlık
sevgiler..