4 Mart 2009 Çarşamba

BİRAZDA SAĞLIK-BİTKİ KÜRLERİ

İbrahim Saraçoğlu lahana kürü tarifi

Lahana diyeti ve lahana suyu ile zayıflama için aşağıdaki İbrahim Saraçoğlu lahana kürü tarifini uygulayın. Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’ndan toksin atıcı, kolon kanseri önleyici lahana kürü tarifi ve faydaları.. Toksin adı verilen zehirli kimyasal maddeleri vücudumuzdan atmak için en etkili kürlerden biri lahana kürüdür. Bu toksinler vücudumuzun en çok karaciğer, böbrek ve akciğerlerinde depolanmaktadırlar.

Lahana kürü ile zayıflama nasıl oluyor?

Zehirli kimyasal maddeler suda çözünmeyip yağda çözündüklerinden vücudumuzun yağ dokularına yerleşirler. Aşağıda tarifini verdiğimiz, Prof. Dr. İbrahim Saraçoğlu’nun lahana kürü ise işte bu toksinlerin suda çözünmesini sağlarak vücudumuzdan atılmasına yardımcı oluyor.

İbrahim Saraçoğlu lahana kürü tarifi

Kaynamakta olan 1/2 litre suyun içine 6-7 tane beyaz lahana yaprağını bütün olarak atın ve tencerenin ağzını kapatarak 10 dakika kadar kısık ateşte haşlayın. Bu kürden sabahları ve akşamları, hem aç karnına hem de tok karnına birer su bardağı için. Bu işlemi 5 gün boyunca uygulayın. Beş günü tamamladıktan sonra küre 3 günlük bir ara verin. Üç günlük kür arasından sonra aynı tarifle hazırlayacağınız kürü tekrar 5 gün daha uygulayın. Yani üç günlük arayı saymazsak, toplamda lahana kürünü 10 gün uygulamış olacaksınız.

Lahana suyu diyeti ile zayıflamak için

Lahana kürünü hergün taze olarak hazırlayın ve yılda bu kürü 3-4 kere uygulayın. Daha ilk günlerden vücudunuzun yağlı yağlı terlediğini farkedeceksiniz. Ayrıca dışkınızda da yağların atıldığını görebilirsiniz.
Deri gözeneklerinin hep açık kalmasını sağlayarak toksinlerin atılmasını kolaylaştırmak maksadıyla, lahana kürünü uygularken sık sık banyo yapmanız tavsiye edilir.

Soğan suyu kürü nasıl yapılır

Soğan suyu ile zayıflamak için soğan çorbası (soğan suyu kürü) tarifi..
Soğan suyu kürü

Oldukça besleyici ve doğal bir antibiyotik özelliğine sahip olan soğanın suyu aynı zamanda iyi bir idrar sökücüdür. Soğan suyunun zayıflatıcı özelliği pek bilinmemekle beraber zayıflama etkisi soğanın iyi bir idrar sökücü olmasından kaynaklanmaktadır. Soğan suyu ile zayıflamak isteyenler için işte soğan suyu çorbası ve soğan suyu kürü tarifi..

Soğan suyu kürü için gereken malzemeler

6 adet orta boy soğan,Yarımşar kilogramlık iki farklı sebze (sebzenin cinsini seçmek size kalmış),Yağsız et suyu,Limon ve baharat.
Soğan suyu çorbasının hazırlanışı

Yağ kullanamadan yukarıdaki tüm malzemeleri çorba biçiminde pişirin. Bu çorba ile birlikte aşağıdaki soğan suyu diyetini de uygulayın.

Soğan çorbası diyeti: Soğan suyu diyeti nasıl uygulanır?

Sabah öğününde: 50 gr. beyaz peynir ve çay (şekersiz).1. gün öğle-akşam: Sınırsız meyve + soğan suyu çorbası.2. gün öğle-akşam: Sınırsız et + soğan suyu çorbası.3. gün öğle-akşam: Pirinç lapası, meyve (muz ve üzüm hariç) + soğan suyu çorbası.

ALINTIDIR

http://hilalinsepeti.blogcu.com/

4 yorum:

NuR dedi ki...

Sevgili Hilal, bir kaç gün önce Saraçoğlu'nun kitabını aldım. Şöyle bir göz attım, bitkileri ne kadar az tanıyoruz, çok faydalı bilgiler var.
Sevgiyle kal

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

ben de bu sıralar bitkilere takmış durumdayım Şennurcum, kitap almadım ama görünce alırım. detoks yapmak istiyorum ve bu lahana kürünü çok merak ediyorum.en kısa zamanda deniyeceğim.sonuçları paylaşırım.lakin kışın fazlalıklarını üzerimde hissediyorum:))

mehbup dedi ki...

Bende bilmiyordum,soğan suyunu öğrendiğim iyi oldu..zaten rejimdeyim...Bir buçuk ayda tam 7 kilo verdim de,biraz halsiz oldum.Soğan suyunun tadı acı değil mi,nasıl içeceğiz:))

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

sevgili mehbup , soğan suyu acı tabiiki ama buradaki tarifte çorba olarak hazırlanıcak o yüzden acı olmaz.ben sana lahana kürünü tavsiye ediyorum....