9 Mart 2009 Pazartesi

Lahana Suyu Kürü İzlenimleri...

09.03.2009

daha önce yazdığım İbrahim Saraçoğlunun lahana suyu kürüne başladığım bugün 5. gün oldu. Ben buna kilo vermek amaçlı değilde Sağlık ve detoks amaçlı başladım.İlk başladığım gün midemi bulandırdı ,ama alıştım şimdilik.İştahı kesiyor, aç ve tok karnına içildiği için.İdrara daha çok çıkartıyor, o yüzden şişliklerim indi vee 1 kg. eksik çıktım tartıda...Yağları erittiği de idrarın renginden anlaşılıyor. bugün 5 günüm bitiyor, 3 gün ara verip tekrar başlıyacağım yine yazarım sonuçları....

12.03.2009

yazmayı unuttuğum 2-3 günden sıonra terleme artıyor.şu an 3 günlük ara verdiğim halde terlemem devam ediyor.bu akşam 2. 5 günlük küre başlıyorum. bir de mideme çok iyi geldi , gastrit + reflüm var ratsızlıklarım olmadı kür boyunca.Yanlız gaz yapıyor biraz....

18.03.2009

kürüm bitti , ilk verdiğim 1 kg. dan başka kilo vermedim ama ölçülerimi almadığıma pişman oldum.Çünkü belim inceldi, aslında sorunum basenlerimle ama neyse...:))
Toksinlerimi attığıma inanıyorum , daha hafifledim sanki, boyun ve sırt ağrılarım geçti.Şimdi yeni bitkileri araştırmalıyım:))

Hiç yorum yok: