13 Kasım 2010 Cumartesi

Ev Eriştesi


Bu sıralar ev ürünlerinden gidiyoruz, kış geliyor ama ne yapalım:(
Kız kardeşimin ellerine sağlık pek güzel oluyor, o da yapıp yollamasa ne yaparım bilmem:)
Tabiiki ev eriştesi olmayan hazır paketlerdende kullanabilir.Geçende yufkacıda da poşetlenmiş satıldığını gördüm, kendileri yapmışlar.Evdeki bitince almayı düşündüm.
Ben erişteyi kavurupta yapıyorum, makarna gibi haşlayanları da gördüm ama , yağda kavurup, kaynar su ilave edip pişirdiğim daha lezzetli oluyor.Ölçüsünü pilavdaki gibi 1 e 2 su ekliyorum.
Üzerine dövülmüş cevizde ilave edebilirsiniz.

Afiyet olsun....

2 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık makarnayı bazen kavurarak yaparım ama erişteyi denemedşim bir daha sefere bir de öyle yapayım. sevgiler mutlu bayramlar

HİLAL YÜKSEL dedi ki...

bende makarnayıda çoğunlukla kavurup yapıyorum, vitamini içinde kalıyor ve daha lezzetli oluyor.sanada mutlu bayramlar canım, sevgilerimle...