14 Kasım 2010 Pazar

Tavuksuyuna Çiçek Çorbası


Yine bir çorbamla geldim:)) kış geliyor artık değilmi?
Her ne kadar havalar iyi gitsede aylardan Kasım...
Birde geçenlerde farkettimki çorba kategorim yokmuş ve 1 tane çorba tarifi eklemişim, aslında devamlı yaparım ama herkesin bildiği ve devamlı yapılan şeyler hem basit geliyor, hemde yazmak aklıma gelmiyor bazen:)
Ama bazı yorumlarda bilmeyenlerin de olduğunu duyunca yaptığım herşeyi yazmaya çalışacağım.
Birde emektar fotoğraf makinem bozulmuştu, cep telefonuyla çekiyordum, pek güzel olmuyordu fotolarım.Artık yeni bir makinem var ve süper fotolar çekeceğim inşallah, kızımcığımın yardımlarıyla tabiiki onun resim çekmesi süper:))
Buda herkesin bildiği tavuk suyu çorba ama kızım küçüklüğünden beri yıldız şehriyeye çiçek der ve bu bizim çiçek çorbamız:))
Bir tavuk but veya göğüs alınp suda haşlanır, haşlarken içine bir baş soyulmuş soğan va havuç ta atıyorum.Sonra çıkarıyorum içinden.
Haşlanmış et didiklenip tekrar içine atılır ve 2 avuç yıldız şehriye tuzu atılıp pişirilir.
Yerken de limon sıkıp karabiber serpilir, sıcacık içilir.Grip içinde birebir bir çorbadır.
Afiyet olsun.

1 yorum:

aslı dedi ki...

En sevdiğim çorbalardan biridir. Evdekiler pek çorba sevmez ama, ben tavuk yaptım mı, suyunu hemen kendime çorba yapmak için ayırırım. Üzerine bol limon ve karabiberle hiç birşeye değişmem:))Ellerinize sağlık.

İyi bayramlar, sevgler.